FANDOM

Amaya Hikari

Amaya Hikari (Wersja 1).png
Profil
Rasa: Dusza
Płeć: Kobieta
Data urodzenia: 27. grudnia
Wzrost: 166 cm
Waga: 53 kg
Status profesjonalny
Przynależność: Gotei 13, Soul Society
Zawód: Shinigami
Pozycja: Kapitan
Poprzednia pozycja: 4. oficer
Zespół: 5. oddział
Poprzedni zespół: 8. oddział
Status personalny
Edukacja: Akademia Shin'ō
Status: Aktywna
Zanpakutō
Shikai: Midori no Akumu
Bankai: Midori no Akumu Kageyoshi
Amaya Hikari (光天谷 Hikari Amaya) jest kapitanem 5. oddziału, a jej porucznikiem jest Momo Hinamori.

Wygląd

Amaya jest rudowłosą kobietą o fioletowych oczach. Ma duży biust. Nie będąc jeszcze kapitanem, nosiła inny strój od standardowego stroju Shinigami - była to krótka sukienka. Odkąd dostała posadę kapitana, dostała nakaz od Yamamoto o noszenie stosownego stroju. Mimo koniecznej zmiany garderoby, nosi fioletowe kolczyki i pierścionki.

Osobowość

Jest osobą wybuchową, łatwo ją zdenerwować. Kocha walkę i trenowanie z przyjaciółmi. Wiele razy Yoshiro Satoru walczył z nią, jednak ona wygrywała. Jednym z jej najlepszych przyjaciół jej Shunsui Kyōraku.

Historia

Pierwszy raz pojawia się podczas treningu z Shizuką Akane. Jest stałym elementem historii, silnym kapitanem i doradcą. Przyjaźni się ze wszystkimi w Seireitei, choćby po to, aby się z nich pośmiać.

Moce i umiejętności

Zanpakutō

Midori no Akumu (緑の悪夢, Koszmar Zieleni) w zapieczętowanej formie ma kształt zwykłej katany z fioletową rękojeścią.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest zatruj (毒 doku). Jej Zanpakutō zamienia się w dwie obustronne wielkie kosy.
Specjalne zdolności Shikai: Gdy Amaya wbije w ziemię swoją kosę, przywołuje tysiące czarnych wdów zbudowanych z Reiatsu. Gdy pająk ugryzie, uwalnia coś w rodzaju trucizny, która powoduje tracenie Reiatsu przeciwnika. Efekt nie jest długotrwały.
  • Bankai: Midori no Akumu Kageyoshi (緑の悪夢景厳, Srogi Obraz Koszmaru Zieleni) powoduje zatrucie powierzchni ostrzy kosy zieloną trucizną, a pająki nie opuszczają swojej pani.
Specjalne zdolności Bankai: Zdecydowanie mocniejszy i wydłużony czas działania ugryzień pająków. Ostrza pokryte trucizną powodują tracenie Reiatsu, a rana jest trudna do wyleczenia.

Galeria

Cytaty

Kurwa, ty zrób Iwaowi psikusa i, kurwa, wyliż mu dupę.

Ciekawostki

  • Jej imię Amaya oznacza nocny deszcz, a nazwisko Hikari znaczy światło.
  • Lubi Kenpachiego Zarakiego i Shunsuia Kyōraku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki