FANDOM

Jigoku no Hi

Jigoku no Hi.png
Profil
Rasa: Zanpakutō
Płeć: Mężczyzna
Status profesjonalny
Status personalny
Pokrewieństwo: Shizuka Akane (właścicielka)
Status: Jigoku no Hi
Zanpakutō
Shikai: Akuma no Hi
Jigoku no Hi jest Zanpakutō Shizuki Akane.

Wygląd

Jigoku no Hi w zmaterializowanej formie jest czerwonowłosym mężczyzną ubranym w garnitur.

Osobowość

Mimo iż mówi się, że Zanpakutō są zrodzone z Shinigami, Jigoku no Hi jest zupełnie inny niż jego właścicielka. Zazwyczaj ma inne zdanie niż inni i kieruje się swoimi poglądami na świat. Jego decyzje są zgodne z logiką i matematyką, wszystko co tylko się da jest w stanie obliczyć lub rozwiązać za pomocą działań. Jego zachowanie doskonale odzwierciedla jego imię - Piekielny Ogień. Opanowany jednak w trakcie walki niczym zło wcielone nie przestrzega praktycznie żadnych zasad i nie przejmuje się innymi.

Moce i umiejętności

Jigoku no Hi w zapieczętowanej formie ma kształt zwykłej katany z czerwoną rękojeścią.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest płoń (焼く, yaku). Katana przyjmuje kształt kosy, przy której ostrzu znajduje się czaszka kozy.
Specjalne zdolności Shikai: W tej formie posiada jeden atak, a także zdolność defensywną.
  • Kasai no Nami (火災の波, Fala Ognia) - wystrzeliwuje falę ognia z kosy
  • Honō no Tate (炎の盾, Tarcza Płomienia) - tarcza odrzuca przedmioty, które dotkną jej.
  • Bankai: Akuma no Hi (悪魔の火, Ogień Diabła) zyskuje w tej formie dodatkowe ataki.
Specjalne zdolności Bankai: Przede wszystkim zostają ulepszone jej inne zdolności z shikai, a także dochodzą nowe.
  • Hi no Hashira (火の柱, Słup Ognia) - słup ognia w wybranym miejscu. Po połączeniu ich w jedną spójną całość, występuje przesteń zamknięta przez ogień.
  • Hi no Ame (火の雨, Deszcz Ognia) - ognisty deszcz na wyznaczonym obszarze.
  • Hi no Keikoku (火の警告, Ostrze Ognia) - ostrze kosy pokrywa się ogniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki