FANDOM

Kaede Ko

Kaede Ko (Wersja 1)
Profil
Rasa: Dusza
Płeć: Mężczyzna
Wzrost: 174 cm
Waga: 58 mg
Grupa krwi: 0
Status profesjonalny
Przynależność: Gotei 13, Soul Society
Zawód: Shinigami
Pozycja: 3. oficer
Zespół: 3. oddział
Status personalny
Edukacja: Akademia Shin'ō
Status: Aktywny
Zanpakutō
Shikai: Tenshi no Koe
Kaede Ko (光楓 Ko Kaede) jest 3. oficerem 3. oddziału dowodzonej przez Shizukę Akane.

Wygląd

Jest to średniego wzrostu mężczyzna o krótkich, zbyt wcześnie osiwiałych włosach i równie szarych oczach. Na strój Shinigami zakłada granatowe nakrycie oraz płaszcz.

Osobowość

Kaede jest bardzo spokojnym typem, który wszystko stara się załatwiać pokojowo, choć w głębi serca ma ogromną ochotę po prostu zrównać wszystko z ziemią. Uwielbia żartować i nadużywać alkoholu, co może robić, ponieważ ma mocną głowę. Kocha także piękne kobiety, lubi się nimi otaczać, prawić komplementy i zdobywać, lecz z żadną nie chce zostać na stałe. Ukrywa w sobie ból, który ujawnia się tylko w samotności. Jest świetnym aktorem, ludzie widzą go takim, jakim on sam chce być – całkowicie beztroskim i bez problemów.

Informacje

Po raz pierwszy pojawia się w czasie kryzysu Soul Society, kiedy to materializują się Zanpakutō. Jest nowym Shinigami, który ledwo ukończył akademię, ale od razu otrzymuje wysokie stanowisko 3. oficera, ze względu na silne reiatsu. Początkowo pani kapitan była bardzo sceptycznie nastawiona do ustalonej z góry decyzji, ale później zmienia zdanie.

Moce i umiejętności

Jest świetny w Kidō, walka mieczem jest u niego nieco gorsza, gdyż skupia się głównie na atakach dystansowych.

Zanpakutō

Tenshi no Koe (天使の声, Głos Anioła) w zapieczętowanej formie przypomina zwykłą katanę.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest śpiewaj (歌う utau). W tej formie jest to długie ostrze przypominające igłę.
Specjalne zdolności Shikai: Kiedy Kaede złoży ofiarę z krwi (poprzez zetknięcie się z nią ostrza) z jego żyły tworzy się strumień reiatsu wyglądający jak długa nitka, dzięki czemu może nim kierować na wiele sposobów.
  • Tenshi no Utagoe (天使の歌声, Śpiew Anioła) – Ostrze Zanpakutō emituje fale dźwiękowe rozchodzące się w powietrzu z ogromną głośnością.
  • Tenshi no Arashi (天使の嵐, Wichura Anioła) – Tworzy się ogromny wiatr skierowany na wroga, powietrze jest tak szybkie, że daje efekt szybko zadawanych ciosów
  • Tenshi no Hane (天使の羽, Skrzydła Anioła) – Technika ofensywna, która sprawia, że użytkownika otaczają ogromne powietrzne skrzydła odpychające wroga.
  • Bankai: Nie posiada.

Galeria

Cytaty

Ciekawostki

  • Jego imię Kaede oznacza klon, a nazwisko Ko oznacza światło.
  • Skłonna do oglądania się za przystojnymi mężczyznami Shizuka, stwarza pozory niedostępnej dla niego, więc robi wszystko by przyznała, że jest inaczej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki