FANDOM

Treści zawarte na w tym artykule pochodzą z polskiej Bleach Wiki w mniejszej lub większej części. Oryginalny artykuł znajduje się pod tym linkiem.

Komunikacja Seireitei

Okładka Komunikacji Seireitei
Kanji: 瀞霊廷通信
Rōmaji: Seireitei Tsūshin
Centrala: Baraki 9. oddziału
Przynależność: 9. oddział, Soul Society
Cel: Publikowanie wiadomości z Soul Society

Komunikacja Seireitei to magazyn wydawany w Soul Society. Jego publikacja jest częścią obowiązków 9. oddziału.

Przegląd

Miesięcznik drukowany jest przez drukarnię Reishi i kosztuje 380 kanów dla stałych wydań. Jednak wydania poświęcone specjalnym wydarzeniom kosztują znacznie więcej, np. wersja o Inwazji Ryoka kosztowała 680 kanów. Komunikat Seireitei jest drukowany na papierze składającym się w 100% z Reishi. Dla stałych czytelników istnieje możliwość zamawiania prenumerat do domu. Jako zachęta, do subskrypcji dołączane są drobne desery, jak ryżowy placek. Magazyn dokonuje ankiety nad treścią dla czytelników, w tym nowe funkcje za pomocą pocztówek. Magazyn jednak nie akceptuje badań ankietowych dostarczonych przez Piekielnego Motyla.

Historia

Zdaniem Yamamoto, magazyn został stworzony w celu podniesienia moralów i budowania solidarności między Shinigami. Komunikacja Seireitei jest publikowany od tysiąca lat. Do drukowania magazynu używany był gariban, specjalne szablony z papieru woskowego i atrament w bębnach. Bębny wydawały specyficzny dźwięk „gari-gari”, który doprowadził do nazwy „gariban”.

Yamamoto również wspomina, że podczas gdy usługi kurierskie są powszechne, to nie były w przeszłości i tylko sposobami komunikacji były Riteitai lub Piekielne Motyle. On jednak przerywa, stwierdzając, że idzie nie na temat, i dlatego nie wiadomo, czy są to trudności w komunikacji i dostawie z wspólnego magazynu w przeszłości.

Dział redagujący

Dział redagowania Komunikacji Seireitei

Dział redagujący

Dział Redagujący (瀞霊廷通信編集部, Seireitei Tsūshin Henshūbu) znajduje się w 2-5-10 Ryūsei, dzielnica 1, Seireitei, 119-0163.

Redakcja

  • Redaktor naczelny: Shūhei Hisagi (udaje)
  • Zastępca redaktora naczelnego: Mizuki Kitsune
  • Zespół redakcyjny: Ishinōe Sannen – projekt i układ, Takehiko Higashiyama (Freiheit) – układ, Shunji Harigane (Arrancha) – układ, Akira Ichibanboshi – artykuły, Umiomi Itō – artykuły, Shigeru Daidō – artykuły, Hiroyuki Yagamo – artykuły, Hiroyuki Ishishiro (Nōdō) – artykuły, Mizuhō Hayakawa (Kurōbādō) – artykuły

Autorzy

  • Renji Abarai
    • Autor Zróbmy Shikai, niezwykle głośnej, trzyczęściowej serii, w której dał wskazówki co do zasadniczych elementów walki.
  • Sōsuke Aizen
    • Autor aktualnie zawieszonej kolumny Yin z igły sosnowej
  • Shizuka Akane
    • Autorka felietonu Nie spłoń, mój Mały Mieczyku.
  • Yumichika Ayasegawa
    • Autor Wszystko z tym w porządku?
    • Autor Dzień dobry panu.
  • Suì-Fēng
    • Ma kolumnę Zrobię wszystko, byle na żywo i Droga do zabójstwa.
  • Shūhei Hisagi
    • Autor serii Proszę, naucz mnie! Shūhei Sensei!! (教えて修兵先生, Oshie te Shūhei Sensei). Miał straszny debiut, trzy wydania były najmniej popularne. Kiedy Hisagi odkrył Rangiku w odpowiedzi na jego artykuł, nie opuścił redakcji na 3 dni. W kolumnie opublikował trzy artykuły o Shinigami w Soul Society zanim została wycofana.
    • Jest także autorem takich artykułów jak Ta Ręka, Te Ręce, Tam Ręce i Żegnaj Wczorajsze Ja.
  • Iwao Hisao
    • Autor nieopublikowanego artykułu Droga do przyjemności. Nie został opublikowany ze względu na treści, jakie się tam znajdowały.
  • Tōshirō Hitsugaya
    • W każdym wydaniu Hitsugaya prezentuje rzeźby i krzesła wyrzeźbione z lodu w popularnej kolumnie Wspaniały Kryształ. Kolumna obecnie jest zawieszona, lecz planowane jest wznowienie jej.
  • Tetsuzaemon Iba
    • Autor Przepełnione Rycerstwo: Dialekt Hiroshimskiej Szkoły (漢だまりで男気あふるる広島弁講座塾, Kan da Mari de Otokoke Afuru ru Hiroshima Ben Kōza Juku) dla wiadomości Seireitei Męska Cisza.
  • Gin Ichimaru
    • Autor aktualnie zawieszonej kolumny To Absurd!.
  • Nanao Ise
    • Autorka serii artykułów Proszę nie dać się ponieść (大概にしてください, Taigai ni Shi te Kudasai), która jest niezwykle popularna, zwłaszcza wśród mężczyzn. Widnieją tam skargi czytelników.
  • Izuru Kira
    • Otrzymał nagrodę za jego haiku: „Persymona – owocujące drzewo. Persymona – drzewo owocujące jeszcze w tym roku”. Pisze także powieść pod tytułem Chcę Cię przeprosić w którym każdy nowy rozdział rozpoczyna się od utworu haiku. Ponadto, cały czas pisze w Kira Izuru – czas haiku.
  • Mizuki Kitsune
    • Autorka felietonu Dlaczego ludzie myślą, że mam serce z lodowego kamienia?.
    • Autorka testu Czy moje jest bardziej mojsze niż twojsze?. Zazwyczaj wynik był negatywny dla czytelnika.
    • Autorka artykułu Jak przypomnieć sobie coś, co się zapomniało?. Jednym z przedstawionych sposobów było podniesienie głowy w górę i otwarcie ust – Mizuki uznała to za swój niezawodny sposób na przypomnienie.
    • Autorka artykułu Jeżeli twój porucznik lubuje się w dziwnych ludziach – wiedz, że coś się dzieje.
  • Kaede Ko
    • Autor artykułu Jak zdobyć spółkę S.A.?.
    • Kącik z żartami Mam chrapkę na kapitankę!.
  • Sajin Komamura
    • Autor Uczucia szczeniąt i Uczucia kociaka.
  • Byakuya Kuchiki
    • Ma kolumnę Wszystko o etykiecie.
  • Rukia Kuchiki
    • Pisała raport Dziennik Pracy Zastępczego Shinigami, który wraz z ilustracjami trafiał do magazynu.
  • Mayuri Kurotsuchi
    • Jest autorem zaskakująco popularnego artykułu Medycyna dla Mózgu (脳にキく薬, Nō ni ki ku Yaku), który zawiera praktyczne zastosowania medycyny, a także szczegółowe raporty na temat eksperymentów.
  • Shunsui Kyōraku
    • Autor niepopularnego romansu pod tytułem Różowa Ścieżka (バラ色の小径, Bara Iro no Shōkei).
  • Ikkaku Madarame
    • Wraz z Tetsuzaemonem Ibą jest autorem Męska Cisza.
    • Ma również własną kolumnę pod tytułem Masz szczęście, że jesteś na rolkach.
  • Rangiku Matsumoto
    • Raz przyczyniła się do wstawienia zdjęć Hitsugayi do magazynu.
    • Jest także autorem kolumny Różne Oblicza Mokrego Kota w niepodzielonych stronach.
  • Tsuki Nabosaki
    • Autorka artykułu Nie śpię, bo szukam kapelusznika w sandałach.
    • Autorka artykułu Krostki na brzuchu – pierwsza pomoc.
  • Yoshiro Satoru
    • Autor artykułu Kot-chuligan rozbił mi wino. Tym kotem był kot Mizuki, Stephano.
    • Autor felietonu O, Boże! Czwarty special się szykuje!. Zapytany o czym to jest, odpowiada: O mojej pochwie. Na miecz, oczywiście.
    • Autor tekstu Bidety są niebezpieczne, w którym opowiada o myciu się w bidecie.
  • Kaname Tōsen
    • Był autorem serii Droga Sprawiedliwości (正義の道, Seigi no Michi), która nigdy nie została odwołana mimo braku popularności, przez pozycję zajmowaną przez niego. W kolumnie poruszane były takie tematy jak „Co to jest sprawiedliwość?”.
    • Kaname rozpoczął poszukiwania innych tematów jak Przepisy na sprawiedliwość (正義のレシピ, Seigi no Reshipi), które zawierały przepisy kulinarne. W rezultacie, kolumna zaczęła zyskiwać na popularności, zwłaszcza wśród damskiej części czytelników.
  • Jūshirō Ukitake
    • Autor noweli Uwaga, powieść bliźniaczych ryb (双魚のお断り!, Sōgyo no Okotowari), która jest przygodową powieścią, w której nasz główny bohater, Sōgyo walczy ze złem i oszczędza niewinnych wieśniaków. Hasłem Sōgyo jest „Nie chcę tego!” (そいつはお断りだ!, Soitsu ha Okotowari da!) i jest popularne wśród dzieci w Seireitei. Chociaż często ma przerwę w wydawaniu, zajmuje trzecie miejsce według popularności.
  • Retsu Unohana
    • Ma kolumnę 'Tis sezonu i Każdy zakamarek. Publikuje również zalecenia dla słodkich sklepów.
  • Genryūsai Shigekuni Yamamoto
    • Autor Masz minutę?.
    • Autor artykułu Wejście smoka.
  • Stowarzyszenie Kobiet Shinigami
    • Dostarczyły dodatkową zawartość w postaci kart kolekcjonerskich oraz wydrukowały Gotei 13 Testy Amplitudy: Który oddział jest dla ciebie idealna? w magazynie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki