FANDOM

Megumi Mai

Megumi Mai (Wersja 1)
Profil
Rasa: Dusza
Płeć: Kobieta
Status profesjonalny
Przynależność: Gotei 13, Soul Society
Zawód: Shinigami
Pozycja: 4. oficer
Zespół: 10. oddział
Status personalny
Edukacja: Akademia Shin'ō
Status: Aktywna
Zanpakutō
Shikai: Negai Namida
Megumi Mai (舞恵み Mai Megumi) jest 4. oficerem 10. oddziału dowodzonej przez Tōshirō Hitsugayę.

Wygląd

Osobowość

Jest miłą dziewczyną, ale także zabawną i czasami jej odbija w towarzystwie Mizuki. Lubi czasem pogadać z Rangiku.

Historia

Pierwszy raz widzimy ją, jak rozmawia z Mizuki. Ich rozmowa tak się rozkręciła, że obie zaczęły gadać głupoty, ale Megumi tak zaczęła denerwować, aż Mizuki zaczęła się na nią wydzierać, przyciągając uwagę innych.

Moce i umiejętności

Radzi sobie w Kidō i dobrze włada mieczem.

Zanpakutō

Negai Namida (願い涙, Życzeniowa Łza) w zapieczętowanej formie ma kształt katany z zieloną rękojeścią.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest uwierz (信じる shinjiru). Tsuba zmieniła się w białego gołębia, którego skrzydła łączą się z drugiej strony rękojeści, z której zwisa długi łańcuch zakończony dwoma skrzydłami, mogącymi posłużyć jako hak.
Specjalne zdolności Shikai:
  • Tatsumaki (竜巻, Tornado) – wytwarza ogromne tornado, którym można kierować.
  • Arashi (嵐, Wichura) – bardziej ofensywna, jednak z ogromną siłą jest w stanie powalić przeciwnika, a także rzucać w niego zebranymi przez wiatr przedmiotami itd.
  • Bankai: Nie posiada.

Galeria

Cytaty

Ciekawostki

  • Jej imię Megumi oznacza błogosławieństwo, a jego nazwisko Mai znaczy taniec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki