FANDOM

Midori no Akumu

Midori no Akumu.png
Profil
Rasa: Zanpakutō
Płeć: Kobieta
Status profesjonalny
Status personalny
Pokrewieństwo: Amaya Hikari (właścicielka)
Zanpakutō
Shikai: Midori no Akumu
Bankai: Midori no Akumu Kageyoshi
Midori no Akumu jest Zanpakutō Amayi Hikari

Wygląd

Jest ubrana w czarny strój, odsłaniający dużą część piersi. Ma kręcone, zielone włosy, a jej oczy także są tego samego koloru.

Osobowość

Jest odzwierciedleniem swojej właścicielki. Pod swoim pięknem i delikatnością skrywa prawdziwe paskudztwo i mnóstwo siły.

Moce i umiejętności

Midori no Akumu (緑の悪夢, Zielony Koszmar) w zapieczętowanej formie ma kształt zwykłej katany z fioletową rękojeścią.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest zatruj (毒, doku). Jej Zanpakutō zamienia się w dwie obustronne wielkie kosy.
Specjalne zdolności Shikai: Gdy Amaya wbije w ziemię swoją kosę, przywołuje tysiące czarnych wdów. Gdy pająk ugryzie, uwalnia coś w rodzaju trucizny, która powoduje tracenie reiatsu przeciwnika. Efekt nie jest długotrwały.
  • Bankai: Midori no Akumu Kageyoshi (緑の悪夢景厳, Srogi Obraz Zielonego Koszmaru) powoduje zatrucie powierzchni ostrzy kosy zieloną trucizną, a pająki nie opuszczają swojej Pani.
Specjalne zdolności Bankai: Zdecydowanie mocniejszy i wydłużony czas działania ugryzień pająków. Ostrza pokryte trucizną powodują tracenie reiatsu, a rana jest trudna do wyleczenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki