FANDOM

Mizuki Kitsune

Mizuki Kitsune (Wersja 3).png
Profil
Rasa: Dusza
Płeć: Kobieta
Data urodzenia: 27. sierpnia
Wzrost: 164 cm
Waga: 53 kg
Grupa krwi: ARH+
Status profesjonalny
Przynależność: Gotei 13, Soul Society
Zawód: Shinigami
Pozycja: Kapitan
Poprzednia pozycja: Bez rangi
12. oficer
3. oficer
Zespół: 9. oddział
Poprzedni zespół: 2. oddział
6. oddział
Partner: Shizuka Akane, Shūhei Hisagi
Status personalny
Edukacja: Akademia Shin'ō
Status: Aktywna
Zanpakutō
Shikai: Yukianesa
Bankai: Hyōki Yukianesa
Mizuki Kitsune (狐美月 Kitsune Mizuki) jest kapitanem 9. oddziału, a jej porucznikiem jest Shūhei Hisagi.

Wygląd

Mizuki jest młodo wyglądającą kobietą z zielonymi oczami i długimi, czarnymi włosami. Ma bardzo jasną karnację skóry. Nosi standardowy strój Shinigami, choć jest lekko zmodyfikowany, a mianowicie ma nieco inne obuwie, a swoje ręce ma zabandażowane.

Osobowość

Niezwykle leniwa na co dzień, jednak kiedy weźmie się do roboty, to nie można jej zatrzymać. Szybko się irytuje. Z pozoru ponura, ale kto ją bliżej poznał to wie, że jest wesołą osobą.

Historia

Mizuki dorastała w 3. dzielnicy Rukongai, Hokutan. Była obdarowana mocą duchową na tyle mocną, że mogła przystąpić do akademii Shin’ō. Po ukończeniu szkolenia została początkowo przydzielona do 2. oddziału pod dowództwem Suì-Fēng, gdzie tam po jakimś czasie awansowała na 12. oficera. Kilka lub kilkanaście lat później dostała awans na 3. oficera w 6. oddziale. Po zdradzie trzech kapitanów, gdy zaprezentowała swoje Bankai w akcji, została awansowana na kapitana 9. oddziału.

Moce i umiejętności

  • Mistrz walki mieczem:
  • Ekspert walki wręcz:
  • Ekspert Shunpo:
  • Mistrz Kidō:
  • Praktykant Shunkō: Zdołala opanować w pewnym stopniu Shunkō, jednak nie potrafi na tyle tego kontrolować, by bezpiecznie użyć.
  • Ogromna moc duchowa: Jako kapitan, ma ogromne pokłady energii duchowej. Kolor jej Reiatsu jest srebrny z czarną obwódką. Mówi się, że jej energia duchowa jest zimna.
  • Zwiększona wytrzymałość: Mizuki jest bardzo wytrzymała na wszelakie ciosy, oprócz tych ponad jej poziom.
  • Zwiększona siła: Pomimo jej bardzo kobieco wyglądu wykazuje się niezwykłą siłą.

Zanpakutō

Yukianesa (雪姉さ, Śnieżna Siostra) w zapieczętowanej formie ma kształt zwykłej katany. Jej rękojeść jak i tsuba jest czarna.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest zamroź na wieczność (永遠に凍てつけ eien ni itetsuke). Tsuba zmienia kształt i kolor na czarny, a rękojeść na biały, a z niej wychodzi długi łańcuch.
Specjalne zdolności Shikai: Zanpakutō używa lód jako swoją broń, choć potrafi używać ograniczonych ilości wody. Mizuki może użyć lodu jako własnej defensywy.
  • Musō (霧槍, Mglista Włócznia) - Mizuki może osadzić przeciwnika lodowym pyłem. Nie jest jednak trwały, i po tym ruchu, Kitsune może wykonać jeden z dwóch ruchów:
    • Shōzan (晶斬, Krystaliczne Cięcie) - gdy pył Musō osadzi ciało przeciwnika, spowolni go, a Kitsune może użyć tego ruchu, by zranić go.
    • Shōgeki (晶撃, Krystaliczne Uderzenie) - gdy pył Musō jest w locie, Mizuki może użyć tego ruchu, by pył zamienił się w ostre lodowe miecze.
  • Bankai: Hyōki Yukianesa (氷鬼雪姉さ, Lodowy Demon Śnieżna Siostra) sprawia, że z tsuby Zanpakutō wychodzą dwa lodowe ostrza. Ostrze miecza jest niczym jak zrobione z lodu. Sama Mizuki staje się taka, jakby była z mrozu stworzona - jej skóra staje się zimna i pokryta szronem, a paznokcie pokrywają się lodem.
Specjalne zdolności Bankai: Jej zdolności z Shikai zostają ulepszone, a woda jako broń staje się mniej ograniczona.
  • Musō (霧槍, Mglista Włócznia) - Mizuki może osadzić przeciwnika lodowym pyłem. Jest trwalszy, a jego mróz wręcz wżera się w skórę. Jest nieco trwalszy od wersji w Shikai.
    • Sekkajin (雪華塵, Śnieżny Lustrynowy Pył) - używany jest od razu z Musō. Gdy pył zostaje na ostrzu, dzięki Sekkajin zamraża to, co dotyka przez dłuższą chwilę.
  • Hiren Sōken (氷連双剣, Lodowy Łączący Bliźniaczy Miecz) - z końca łańcucha powstaje lodowe wakizashi.
  • Hiyoku (氷翼, Lodowe Skrzydło) - łańcuch pokrywa się ostrymi kolcami z lodów.
  • Hyōjin (氷刃, Lodowe Ostrze) - Mizuki wyprowadza z miecza lodową falę z wielką prędkością.
  • Getsumei (月鳴, Księżycowy Płacz) - formuje wiele lodowych strzał.
  • Rengoku Hyōgen (煉獄氷原, Czyścicielska Lodowa Strefa) - Mizuki wbija miecz w ziemię, zamrażając krąg wokół siebie na sporą średnicę. Wróg zostaje zamknięty w lodowym obelisku.

Galeria

Cytaty

Za co dostałeś opieprz? Za to, że znowu ubrałeś gacie na osraną stronę?

Ciekawostki

  • Jej imię Mizuki oznacza piękny księżyc, a Kitsune znaczy lis.
  • Boi się ognia i wrzących wód, a także ma lęk wysokości.
  • Jest totalnym beztalenciem kulinarnym.
  • Uważa, że najlepiej można się dogadać z osobą z tego samego miesiąca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki