FANDOM

Shizuka Akane

Shizuka Akane (Wersja 4).png
Profil
Rasa: Dusza
Płeć: Kobieta
Data urodzenia: 9. listopada
Wzrost: 158 cm
Waga: 55 kg
Status profesjonalny
Przynależność: Gotei 13, Soul Society
Zawód: Shinigami
Pozycja: Kapitan
Poprzednia pozycja: 3. oficer
Zespół: 3. oddział
Poprzedni zespół: 10. oddział
Partner: Mizuki Kitsune
Status personalny
Edukacja: Akademia Shin'ō
Status: Aktywna
Zanpakutō
Shikai: Jigoku no Hi
Bankai: Akuma no Hi
Shizuka Akane (茜静香 Akane Shizuka), znana poprzednio jako Natsume Iwakura (岩座夏目 Iwakura Natsume), jest kapitanem 3. oddziału, a jej porucznikiem jest Izuru Kira.

Wygląd

Ma jasną karnację skóry. Ma czerwone włosy i oczy. Strój Shinigami, który ma, jest krótką yukatą, a jako ozdobę ma długie rękawiczki oraz sandały.

Osobowość

Zachowuje się spokojnie, udaje zimną i niedostępną. Zmienia się jednak diametralnie, kiedy jest wśród przyjaciół. Z nimi bez żadnych pohamowań śmieje się i wygłupia. Jej zachowanie zmienia się również kiedy w pobliżu jest jej były kapitan. Nie jest wtedy w stanie skupić się na niczym chyba, że znajduje się na polu walki. Przed kapitanem z silnej i zrównoważonej zamienia się w słabą, często nieśmiałą lub zawstydzoną istotkę. Nienawidzi porucznik Rangiku Matsumoto - za wszelką cenę chce się jej pozbyć za niekompetencję. Dąży do doskonałości w oczach kapitanów i swoich.

Historia

Shizuka była kiedyś 3. oficerem 10. oddziału.

Moce i umiejętności

Z powodu jej zachowania od razu wydaje się, że jest wyjątkowo silna. Nie jest to stwierdzenie błędne, bowiem Shizuka z całą pewnością zasługuje na stopień kapitana a nawet bardzo dobrego porucznika. Dobrze radzi sobie w Kidō, jednak używa go tylko jako obrony. Nie ma problemów z wyczuwaniem reiatsu, jednak nie jest w tym mistrzem.

Zanpakutō

Jigoku no Hi (地獄の火, Ogień Piekła) w zapieczętowanej formie ma kształt zwykłej katany z czerwoną rękojeścią.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest płoń (焼く yaku). Katana przyjmuje kształt kosy, przy której ostrzu znajduje się czaszka kozy.
Specjalne zdolności Shikai: W tej formie istnieje możliwość zmiany płomieni na niebieskie, które są trudniejsze do powstrzymania.
  • Kasai no Nami (火災の波, Fala Ognia) - wystrzeliwuje falę ognia z kosy
  • Honō no Tate (炎の盾, Tarcza Płomienia) - tarcza odrzuca przedmioty, które dotkną jej.
  • Bankai: Akuma no Hi (悪魔の火, Ogień Diabła) zyskuje w tej formie dodatkowe ataki.
Specjalne zdolności Bankai: Przede wszystkim zostają ulepszone jej inne zdolności z Shikai, a także dochodzą nowe. W tej formie istnieje możliwość zamiany zwykłego ognia na czarny, który nie zgaśnie, dopóki nie spali swego celu.
  • Hi no Hashira (火の柱, Słup Ognia) - słup ognia w wybranym miejscu. Po połączeniu ich w jedną spójną całość, występuje przesteń zamknięta przez ogień.
  • Hi no Ame (火の雨, Deszcz Ognia) - ognisty deszcz na wyznaczonym obszarze.
  • Hi no Keikoku (火の警告, Ostrze Ognia) - ostrze kosy pokrywa się ogniem.

Galeria

Cytaty

Ciekawostki

  • Jej imię Shizuka oznacza cicha, a nazwisko Akane znaczy brylantowa czerwień.
  • Dręczy Momo Hinamori w każdej wolnej chwili.
  • Jedynym wyjątkiem w muzyce ciężkiej, której słucha, są azjatyccy wykonawcy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki