FANDOM

Tsuki Nabosaki

Tsuki Nabosaki (Wersja 2)
Profil
Rasa: Dusza
Płeć: Kobieta
Data urodzenia: 10 września
Wzrost: 160 cm
Waga: 55 kg
Status profesjonalny
Przynależność: Gotei 13, Soul Society
Zawód: Shinigami
Pozycja: 20. oficer
Zespół: 3. oddział
Status personalny
Edukacja: Akademia Shin'ō
Status: Aktywna
Zanpakutō
Shikai: Kuroi Kisama
Tsuki Nabosaki (なぼさき月 Nabosaki Tsuki) jest 20. oficerem 3. oddziału, dowodzonej przez Shizukę Akane.

Wygląd

Jest niepozornym okularnikiem – jak jej ukochany, niepozorny kapelusznik. Wydaje się spokojnym i bezpiecznym okazem z falowanymi czarnymi włosami w zwykłym stroju Shinigami. Wszystko to jednak maskowanie nieudacznictwa i głodu Uraharowego. W świecie żywych staje się prawdziwym demonem demasturbacji, prawdziwą ikoną 24-godzinnego usługiwania w sklepie brudnostopego kapelusznika. Nosi na sobie dziwny białoróżowy płaszczyk, fioletowe kozaki (sama mówi, że są ukradzione przydrożnemu Jezuskowi, ale zapewne okradła pijaną kurwę) i tajemniczą fryzurę zasłoniętą pomalowanym białą plakatówką, słomianym kapeluszem. Twierdzi, iż jako dziewczyna kapelusznika musi mieć stosowne nakrycie głowy.

Osobowość

Od kiedy spotkała na swojej drodze Kisuke Uraharę i jego tajemne herbatki, jest strasznie pokręcona, a jej IQ spadło poniżej zera. Straszna z niej boidupa, kiedy nie ma z nią jej ukochanego – lecz gdy jest przy niej, staje się zakochaną niewolnicą. Zdolna do poświęceń – typu ostre rżnięcie w melinie w towarzystwie rodziny karaluszków; bezwstydna – gdyby nie Urahara, nie zareagowałaby na uwagę Byakuyi, który ich nakrył. Bojaźliwość ma swoje dowody w ciągłym upuszczaniu katany.

Historia

Tsuki jest 20. oficerem 3. oddziału. Trudno coś o niej powiedzieć, gdyż rzadko pojawia się w filmie, głównie w momentach, kiedy w Soul Society pojawia się Kisuke Urahara, jej szkolna miłość. Będąc jeszcze w Akademii Shinigami, postanowiła poderwać go mówiąc: „Urahara, jesteś taki pyszny”. Przyjaźni się z Shizuką Akane.

Wiemy głównie o jej przeszłości szkolnej. Nigdy nie radziła sobie idealnie, była uczennicą średnią. Po pewnym czasie nikt też już nie miał wobec niej sporych oczekiwań. Zawsze uganiała się za Kisuke Uraharą, istnieją podejrzenia, iż byli oni niegdyś parą.

„Zawsze udawaj głupiego” to jej motto, więc często udaje nic nie wiedzącą i bardzo głupią. Jednak jej pokręcony stosunek do wszystkiego i poplątany tok myślenia często odzwierciedla się na słowach: „nie rozumiem. możesz powtórzyć?”. Prawdziwa z niej sierota, dlatego ma tylko jedną znajomą.

Moce i umiejętności

Wcześniej była bardzo słaba i nie miała szans na bycie nawet 20. oficerem. Jednak poprosiła Mizuki i Shizukę o trening. O wiele lepiej włada mieczem, a już przede wszystkim przestała go cały czas upuszczać.

Zanpakutō

Kuroi Kisama (Shikai)

Kuroi Kisama

Kuroi Kisama (黒い貴様, Czarna Dziwka) ma kształt zwykłego wibratora analnego.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest marudź (泣き言 nakigoto). Wibrator przybiera kształt wygiętych grabek do liści.
Specjalne zdolności Shikai: Brak.
  • Bankai: Nie posiada.

Galeria

Cytaty

NIE, NIE I NIE! MAM WAS DOŚĆ! IDĘ DO URAHARY! TYLKO ON MNIE ROZUMIE!
―Podczas bijatyki w barze

Ciekawostki

  • Jej imię Tsuki oznacza księżyc, a jej nazwisko Nabosaki znaczy tyle co nie stać mnie na kapcie, więc chodzę na bosaka.
  • Jej Zanpakutō jest wygięte, ponieważ podczas jednego ze starć Tsuki chciała zgwałcić swojego przeciwnika. Pech chciał, że on nie był nią zainteresowany i wetknął jej grabie do jej narządu płciowego, gdzie zostały wygięte nieodwracalnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki