FANDOM

Yoshiro Satoru

Yoshiro Satoru (Wersja 2).png
Profil
Rasa: Dusza
Płeć: Mężczyzna
Data urodzenia: 22. kwietnia
Wzrost: 170 cm
Waga: 58 kg
Status profesjonalny
Przynależność: Gotei 13, Soul Society
Zawód: Shinigami
Pozycja: 4. oficer
Zespół: 8. oddział
Status personalny
Edukacja: Akademia Shin'ō
Status: Aktywny
Zanpakutō
Shikai: Yuki Dorei
Bankai: Gin Yuki Dorei
Yoshiro Satoru (聡義郎 Satoru Yoshiro) jest 4. oficerem 8. oddziału dowodzonej przez Shunsuia Kyōraku.

Wygląd

Ma średniej długości, brązowe włosy do ramion oraz zwyczajny strój Shinigami. Jest dosyć niepozorny, a jego oczy ukazują drugie dno jego mocy.

Osobowość

Yoshiro jest dosyć cichy i spokojny. Wieczna ofiara losu, losu zwanego "Shizuka" i "Mizuki". Pan od brudnej roboty. Człowiek, który potrafi być desperatem tak ogromnym, że rzuca się w gnojownik, by pozbyć się wroga[1]. Jego osobowość świetnie ukazują jego moce. Ma powłokę ogromnej głupoty i niewykorzystaną siłę pod nią.

Historia

Jest często wysyłany na zwiady. Wiele zawdzięcza Mizuki i Shizuce. Są dobrymi znajomymi. Często kłócą się o błahe sprawy, ale potem obracają wszystko w żart. Z początku nienawidzili się z Yoshiro, jednak po pewnym czasie się to zmieniło. Wiele razy walczyli, ale żaden pojedynek jeszcze nie został rozstrzygnięty.

Po raz pierwszy pojawia się podczas imprezy w barze, kiedy Shizuka próbowała popisać się przed kapitanem swym anielskim śpiewem. Urzekł on publiczność, ale nie Satoru. On od razu rozpoznał fałsz w dźwięcznych nutach. Po zakończonym występie usiadła przy stoliku, by napić się czegoś mocniejszego z Mizuki. Wtedy właśnie pojawił się Yoshiro. Od razu wyzwał trzecią oficer Akane od beztalencia. Wywołało to bójkę, która zakończyła się wspaniałą przyjaźnią. Drugi raz pojawia się, gdy Mizuki i Shizuka otrzymują zadanie zabicia kilku Hollowów. Gdy docierają na miejsce spotykają walczącego już Yoshiro i pomagają mu w walce.

Moce i umiejętności

Zanpakutō

Yuki Dorei (雪奴隷, Śnieżny Niewolnik) ma kształt zwykłej katany.

  • Fałszywe Shikai: Baka Yaro (ばかやろ, Idiota) - Komendą uwalniającą jest zmądrzej (賢明になる kenmei ni naru).
  • Specjalne zdolności fałszywego Shikai: Jego zdolności polegają na wybuchu głupoty. Jeżeli dobrze wymierzy w przeciwnika, wróg głupieje i nie atakuje. Jego Zanpakutō potrafi mu robić na złość, i kulę głupoty kieruje w niego, a nie we wroga.
  • Shikai: Komendą uwalniającą jest zamknij (閉じる tojiru). Ma kształt zwykłej katany jednak jej struktura jest z niezniszczalnego lodu.
Specjalne zdolności Shikai: W tej formie posiada właściwość zamieniania w lód wszystko czego dotknie oraz zwiększa się jego siła.
  • Bankai: Gin Yuki Dorei (銀雪奴隷, Srebrny Śnieżny Niewolnik) ma dodaną do katany również lodową tarczę.
Specjalne zdolności Bankai: Dodatkową właściwością jest zamiana w lód nie tylko tego czego dotknie, ale i wszystkiego co zawiera wodę lub jej elementy. Istnieje jednak tego ograniczenie. Aby zamienić coś w ten sposób w lód, dana rzecz musi być przynajmniej w odległości metra. Tej zasadzie nie podlegają kałuże, morza, rzeki, deszcz itp.
  • Kōri no Nami (氷の波, Lodowa Fala)
  • Kōri no Kabe (氷の壁, Ściana Lodu) - przed właścicielem pojawia się chroniąca go ściana lodu.
  • Kōri no Hojiki (氷の保持器, Lodowa Klatka) - zamyka przeciwnika w lodowej klatce.

Galeria

Cytaty

Idę się kąpcać w alhokolu ze swoim Zankaputō, bo jestem hardokorem!
Jak ci kurwa zapierdolę w ryj, to skończysz jak żul z rynku w Soul Society, a nie jako kapitan!

Ciekawostki

  • Jego imię Yoshiro oznacza poprawny chłopak, a jego nazwisko Satoru znaczy szybko uczący się.

Odniesienia

  1. Rozdział specjalny 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki