FANDOM

Yuki Dorei

Yuki Dorei (Forma zmaterializowana).png
Profil
Rasa: Zanpakutō
Płeć: Mężczyzna
Status profesjonalny
Status personalny
Pokrewieństwo: Yoshiro Satoru (właściciel)
Zanpakutō
Shikai: Yuki Dorei
Bankai: Gin Yuki Dorei
Yuki Dorei jest Zanpakutō Yoshiro Satoru.

Wygląd

W świecie żywych ma na sobie czarny strój, podobny do tych jakie noszą ninja. Ma krótką, białą, roztrzepaną grzywkę oraz kitkę z tyłu głowy.

W świecie Zanpakutō zmienia wyłącznie strój, jest przystosowany do zimnego klimatu tego świata. Nosi ciepły, niebieski sweter oraz białą kurtkę.

Osobowość

Jest dosyć złośliwy, pokazuje wszystkie cechy swojego właściciela, których on zazwyczaj nie pokazuje. Jest odważny i szczyci się swoją siłą. Uwielbia robić świńskie żarty swojemu mistrzowi, a jego celem po pojawieniu się w świecie żywych, jest zaszkodzenie jemu.

Moce i Umiejętności

Yuki Dorei ma kształt zwykłej katany.

  • Fałszywe Shikai: Baka Yaro (ばかやろ, Idiota) - Komendą uwalniającą jest zmądrzej (賢明になる, kenmei ni naru).
  • Specjalne zdolności fałszywego Shikai: Jego zdolności polegają na wybuchu głupoty. Jeżeli dobrze wymierzy w przeciwnika, wróg głupieje i nie atakuje. Jego Zanpakutō potrafi mu robić na złość, i kulę głupoty kieruje w niego, a nie we wroga.
  • Shikai: Komendą uwalniającą jest zamknij (閉じる, tojiru). Ma kształt zwykłej katany jednak jej struktura jest z niezniszczalnego lodu.
Specjalne zdolności Shikai: W tej formie posiada właściwość zamieniania w lód wszystko czego dotknie oraz zwiększa się jego siła.
  • Bankai: Gin Yuki Dorei (銀由紀奴隷, Srebrny Śnieżny Niewolnik) ma dodaną do katany również lodową tarczę.
Specjalne zdolności Bankai: Dodatkową właściwością jest zamiana w lód nie tylko tego czego dotknie ale i wszystkiego co zawiera wodę lub jej elementy. Istnieje jednak tego ograniczenie. Aby zamienić coś w ten sposób w lód dana rzecz musi być przynajmniej w odległości metra. Tej zasadzie nie podlegają kałuże, morza, rzeki, deszcz itp.
  • Kōri no Nami (氷の波, Lodowa Fala)
  • Kōri no Kabe (氷の壁, Ściana Lodu) - przed właścicielem pojawia się chroniąca go ściana lodu.
  • Kōri no Hojiki (氷の保持器, Lodowa Klatka) - zamyka przeciwnika w lodowej klatce.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki