FANDOM

Yukianesa

Yukianesa.png
Profil
Rasa: Zanpakutō
Płeć: Kobieta
Wzrost: 165 cm
Waga: 48 kg
Status profesjonalny
Status personalny
Pokrewieństwo: Mizuki Kitsune (właścicielka)
Zanpakutō
Shikai: Yukianesa
Bankai: Yukianesa no Kamigoroshi
Yukianesa jest Zanpakutō Mizuki Kitsune.

Wygląd

Yukianesa ma długie, srebrne włosy, a jej oczy są niebieskie. Sukienka, którą nosi, jest biała. Ogólnie przypomina swoją właścicielkę.

Osobowość

Swoją osobowością nie wyróżnia się zbyt od swojej właścicielki - jednak wyolbrzymia dobre cechy charakteru Mizuki.

Moce i umiejętności

Yukianesa w zapieczętowanej formie ma kształt zwykłej katany. Jej rękojeść jest czarna, a wstążki z koralkami są jasnoniebieskie. Saya jest w kolorze czarnym.

  • Shikai: Komendą uwalniającą jest zamroź na wieczność (永遠に凍てつけ, eien ni itetsuke). Tsuba zmienia kształt i kolor na czarny, a rękojeść na biały.
Specjalne zdolności Shikai: Zanpakutō używa lód jako swoją broń.
  • Hishōken (氷翔剣, Latający Lodowy Miecz, w angielskim dubbingu Ice Blade - Lodowe Ostrze) - odrzuca lodowy miecz.
  • Musō Senshōzan (霧槍 尖晶斬, Mglista Włócznia Przebijająca Kryształowe Cięcie, w angielskim dubbingu Crystal Strike - Krystaliczne Uderzenie) - Mizuki może jechać na soplu lodu, aby zbliżyć się do przeciwnika, zadając szybki cios z góry.
  • Hishōgeki (氷翔撃, Latający Lodowy Atak, w angielskim dubbingu Flying Ice Strike - Latający Lodowy Uderzenie) - ten ruch jest modyfikacją Hishōken, różnią się tym, że lodowy miecz powoduje zamarzanięcie tego, co uderzyło.
  • Musō Tosshōgeki (霧槍 突晶撃, Mglista Włócznia Wpychająca Kryształowy Atak, w angielskim dubbingu Freezing Crystal Stike - Zamrażające Kryształowe Uderzenie) - ten ruch jest modyfikacją Musō Senshōzan. Różni się miejscem uderzenia miecza - Mizuki uderza mieczem w zewnętrzną stronę, nie od głowy.

Następnymi formami ataku jest sam lód. Mizuki wbijając miecz w ziemię, potrafi stworzyć wychodzący z ziemi sopel, przypominający nagrobek. Atak lodu z bliska przypomina zamarzniętą falę. Innymi specjalnymi zdolnościami jest tworzenie lodu jako własną defensywę.

  • Bankai: Yukianesa no Kamigoroshi (ユキアネサかみごろし, Zabójczyni Bogów Śnieżna Kobieta) zmienia całkowicie wygląd Zanpakutō.
Specjalne zdolności Bankai: Przede wszystkim zostają ulepszone jej inne zdolności z Shikai, a także dochodzą nowe.
  • Tōga Hyōjin (凍牙氷刃, Zamarznięte Żądło, Lodowe Ostrze, w angielskim dubbingu Ice Fang - Lodowy Kieł) - Mizuki wyprowadza z miecza lodową falę z wielką prędkością.
  • Hiyoku Getsumei (氷翼月鳴, Lodowe Uskrzydlone Księżycowe Wycie, w angielskim dubbingu Moonsong - Piosenka Księżycowa) - formuje wiele lodowych strzał.
  • Rengoku Hyōya (煉獄氷夜, Lodowa Noc Czyśćca, w angielskim dubbingu Arctic Dungeon - Arktyczny Loch) - wykorzystywane jako atak wykańczający przeciwnika. Mizuki wykonuje obrót, po czym wbija miecz w ziemię, zamrażając ziemię na sporą średnicę. Wróg zostaje zamknięty w lodowym obelisku.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki